اخر الاخبار

شات مدونات ولاد العم

الاثنين، 14 يونيو 2010

تحميل اخر اصدار من برنامج الفلاش بلير

لو الشات مش شغال عندك او ظاهر مربع اسود او مربع ابيض يبقى انت معندكش برنامج الفلاش بلير حمل برنامج الفلاش بلير

وسطبو والشات هيشتغل ان شاء الله


اخر اصدار من برنامج الفلاش بلير 2010

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5vRcUMNeOd5fWqxzwybAd_VlfQnNHV3sP8o8-Qnbr9_W7cZX4Iunqg88Ps7hLQbis_liPJ9BiCIyYJpnrPqZBQshKk8mWG8C3AgJvRBZQeoD8XmY71GJDl0oTrM5DAGvuSG9HmA2mTBXg/s230/flash.jpg

برنامج ادوبى فلاش بلاير Adobe Flash Player مشغل الفلاش الشهير , اذا كان متصفحك لا يدعم تشغيل الفلاش SWF فأنت بحاجة الى تركيب هذا البرنامج الصغير والمعروف لتمكين المتصفح من تشغيل تلك الملفات وعرضها بصفحات الانترنت كذلك هو يشغل الملفات SWF على حاسوبك ويساعدك على استعراضها , برنامج مجانى , متوافق مع انظمة ويندوز .

http://forum.brg8.com/bb/db1.jpg

Rapidshare

للتحميل اضغط هنا

او
للتحميل من الموقع الرسمى للفلاش بلاير

اضغط هنا


هناك 15 تعليقًا:

  1. يا ناس انا بموت ب احمد تاما انت اكيدة عارفني يا تاما صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انا هيفاء يلي شفتك مرة بالشات وتعرفنا ع بعض لسة متزكرني ازا لساتك متزكرني ادخل الشات ديما عشان اشوفك

    ردحذف
  2. هاي لكل الناس الي هيي صديقة الشات من زمان وتحية مني انا هيفاء لكل فلسطيني ولكل شب وصبية عربية على الشات صديقة شات جروب هيفاء من فلسطين

    ردحذف
  3. انا الشات مش شغال عندى وحملت برنامج الفلاش بلير وبرضو الشات مش شغال

    ردحذف
  4. لية الشات مش شغال

    ردحذف
  5. مفيش حد لييييييييه

    ردحذف
  6. ان صمتي لا يعني جهلي بما يدور حولي ولكن ما يدور حولي لا يستحق الكلام

    ردحذف
  7. هااى الشات مش شغال ليه بس انا مخنوقه وعاوزة اتكلم مع اى حد ممكن يارب بقا الشات يشتغل قولوا امين امين يارب العالمين

    ردحذف
  8. احلى تعليق ان صمتى ده بس ياترى من مين

    ردحذف
  9. الشات ليه مش شغال معايا بجد الشات جميل هنا بس مش عارفه اعمل ايه ارجوكم بسرعه بقا خليه يشتغل

    ردحذف
  10. انا حملت برنامج الفلاش بلير برضوه ياجماعه الشات مش شغال انا متضايق ارجوكم لو سمحت

    ردحذف
  11. الشات مو شغال تكفون أبيه يشتغل وربي بالمرة مضايقه
    تعودت على اللي فيه تكفوووووووووووووون
    ايش اسوي بلييييييييز وأنا اموت في عمار وربي واحشني مووت

    ردحذف
  12. ياناس وربي اموت في عمار تكفون تروه واحشني ابغى اكلمه ايش اسوي بالشات ما يشتغل معايا وربي نخنوقه بقوة

    ردحذف
  13. الشات ليه مش شغال تكفووووون ايش اسوي والله مخنوقه

    ردحذف
  14. ليش الشات ما يشتغل تكفوووووووون ساعدوني والله مليت

    ردحذف
  15. السلام عليكم اهداء الى من احببتها من قلبى ولا زلت احبها هل هى تحبنى كما احبها وهل تتذكرنى كما اتذكرها حبيبك (بلبل)

    ردحذف

لا تقرأ وترحل شارك برئيك واثبت وجودك