اخر الاخبار

شات مدونات ولاد العم

الخميس، 24 يونيو 2010

قوانين الاعضاء فى الشات

بسم الله الرحمن الرحيم

"وتعاونوا على البر والتقوى ولا تعاونوا على الاثم والعدوان"

صدق الله العظيم


http://www.albdoo.com/vb/awards/aw2.gif

احبائى اعضاء وزوار الشات بتاعكو قبل ما يكون بتاعنا

لازم تعرفو ان الادارة والاشراف موجودين علشان يحافظو على النظام فى الشات
وعلشان يوفرو ليكم مكان مناسب ومحترم للتعارف
وعلشان كدا اول قاعده من قواعد الشات انك تسمع وتنفذ اللى يطلبو منك المشرف .


قوانين العضوية :

1- يجب ان يمر على وجود الزائر فى الشات فترة لا تقل عن اسبوع

2- ان يكون الزائر محترم ولما يتعرض للطرد فى هذة الفترة سوى عن طريق الخطأ

3- ان يتواجد الزائر باستمرار على العام ويتحاور مع الجميع فى لباقة واحترام

4- ان يكون الزائر متبع لقوانين الشات وينفذها

5- عدم طلب الزائر للعضوية من اى مشرف

6- ان لا يكون الزائر عضو قد سحبت منة العضوية من اى مشرف

7 - ان يدخل الزائر الشات من جهاز واحد خاص بة


للاقتراحات او الشكاوي راسلنا على

RZTG.Group@yahoo.com

او

اضغط هــنــا

ونتمنى لكم وقت ممتع وتعارف فى مستوى الاحترام .....

تحيات اعضاء الجروب


هناك تعليقان (2):

  1. انا شريف من امريكا وعضو في الشات لاولاد العم
    لكن انا دخلت شات تانى غيركم زى ما اي واحد بيعمل
    لكن كتبت العنوان بتاع الشات التانى في بيانات اسمى (الصفحة الرئيسية)و لجهلى بإن ده ممكن يكون توزيع للينكات تم طردي وسبب الطرد هوه ان قيل لي بالنص (روح اتعذب في شاتك) وانا استميحكم عذرا بارجاعى الي الشات
    خصوصا ان اللينك اللي انا كنت حاطه في الصفحة مفيش حد بيدخله
    وانا مش عايز حد يدخلة اصلا ومش محتاج انى اجيي هنا
    واسرق ناس وامشي
    وان سلوكى مش كده
    ده انا ممكن اطبع اعلانات واوزعها علي الناس في الشارع
    ولا انى احط لينك لحد حتى ع الخاص
    وانا بعتذر للمشرف كبير اولاد ابو اسماعيل لو كان صدر منى اى حاجة ضايقتة والسلام علي من اتبع الهدى وخشي الرحمن بالغيب

    ردحذف
  2. ولا يهمك انا هكلمهولك وهخليه يرجعك

    ردحذف

لا تقرأ وترحل شارك برئيك واثبت وجودك